Remote IT Support

Download hier de software voor remote support voor windows of apple op aanwijzing van uw support engineer

 WINDOWS

 MAC

Met VoIP Telefonie krijg je een telefooncentrale in de cloud

Je leest tegenwoordig zoveel over VoIP (voice over internet protocol), maar wat is het nou eigenlijk en wat zijn de voordelen voor jou als klant?

Ten eerste is het belangrijk om te weten dat bellen of telefonie in de cloud, VoIP, bellen over het internet, hosted telefonie, Hosted PBX, IP telefonie allemaal hetzelfde betekent. Simpelweg: je belt niet meer via een oude telefoonkabel, maar via het internet en in een enkel geval via intranet (gesloten internet omgeving). Hosted betekent via een server (in de cloud) en niet via de centrale in de meterkast.

Het grootste voordeel van bellen via VoIP

  • je kunt heel veel gesprekken naast elkaar voeren – in gesprek komt dus niet meer voor,
  • het is goedkoper, je bespaart al snel 25% kosten, onderlinge gesprekken zijn namelijk gratis,
  • je bent niet aan een locatie gebonden: een verhuizing, collega’s die thuiswerken? Geen probleem, je bent gewoon bereikbaar en
  • je hebt minder kabels, je hoeft nog maar één netwerk aan te houden.

Handige tools standaard in de VoIP telefooncentrale:

  • telefoonoproepen verdelen en doorschakelen naar in- en externe nummers
  • gesprekken digitaal opnemen t.b.v. de kwaliteitscontrole
  • een CRM systeem integreren
  • een professioneel keuzemenu instellen
  • dynamische voicemails, bijvoorbeeld na kantooruren, tijdens de lunch of op feestdagen
  • Personaliseren en volgen van de wachtrij monitor, uiteraard met muziek die jouw klanten leuk vinden, tot je hen verder kan helpen natuurlijk
  • Fax to e-mail en e-mail to fax mogelijkheden

Vind je de voordelen hierboven ook interessant en wil je weten wat VoIP concreet voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons en bel 085-041 0079 voor een gratis en vrijblijvend gesprek. Wij helpen je graag verder.